Pladsbestilling

Her kan du sende en forespørgsel på en plads til din hund på Dansk Dyreværn Aalborg Hundehotel.

Udfyld skemaet nedenfor med de nødvendige oplysninger. Evt. ekstra oplysninger, såsom nødkontakt og vigtige informationer om hunden, vil blive noteret ved ankomst.

Vi sender dig en bekræftelse når vi har gennemset din bestilling. Hvis der er fuldt booket i den ønskede periode, vil man blive tilbudt at blive sat på venteliste og vi giver besked løbende om der bliver en ledig plads.

I højsæsonen over sommerferien og ved højtider, såsom jul og nytår, vil man modtage en faktura med forudbetaling for den reserverede periode.

 

Husk:

Det kræver et gyldigt *medlemskab hos Dansk Dyreværn Aalborg at benytte vores hundehotel.


At medbringe gyldig vaccinationsattest, for både DHP og Bbpi - ellers kan vi desværre ikke passe din hund.
Er du i tvivl om din hunds vacciner er gyldige, kan der sendes en kopi af vaccinationerne til os på mail forud for hundens booking.

Læs mere om vaccinationer her


*medlemskab kan betales sammen med resten af regningen ved afhentning af hunden.

 

Udfyld skemaet herunder og klik ’send booking’

Vi bestræber os på at vende tilbage med et svar indenfor 24 timer. Har du ikke modtaget en mail inden da, bedes du tjekke dit spamfilter eller kontakte os igen på mail eller telefon 98341233

Indleverings og afhentningstidspunkter:


Hverdage: mellem kl. 8-10 og 15-17

Weekender: mellem kl. 9-10 og 15-17


OBS: Ændrede åbningstider for Juli måned

Alle dage kl. 09-11 og 15-17

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Råhøj 40, 9240 Nibe - 98341233 - ddv@danskdyrevaern.dk